Wednesday, July 20, 2011

Дебют в інтернет завданні




Я дуже люблю метеликів, а тут на сайті Зроби Сама, завдання #4 і шаблон - Метелик. Отже я вирішила прийняти участь в цьому конкурсі.



 У них взагалі дуже цікаві і оригінальні завдання, і сайт чудово-цікаво-захоплюючий.

Так он, я вирішила зробити листівку з метеликом. Я використовувала декоративний папір, брадси, пів-перли, декоративну стрічку. Метелика вирізала, замалювала блискотками, по краю дала тушування і закрутила йому крила. Ото садистка :)))



І ось вам результат -

7 comments:

  1. Чудова листівка!!! Бажаю успіху!

    ReplyDelete
  2. Дякую! І тобі також бажаю успіху!

    ReplyDelete
  3. Дуже гарна листівка. Особливо мені сподобались кольори. Бажаю вам з Лілею успіху!

    ReplyDelete
  4. Дуже красиво і отригінально, кольора теж дуже сподобались.

    ReplyDelete
  5. Марусю, ласкаво прошу зайти до мене в блог і забрати маленький презентик

    ReplyDelete
  6. Дякую! Заглянула, і дуже була приємно вражена.

    ReplyDelete