Friday, July 29, 2011

Fairy on the mushroom/Ще одна фея і мухомор

I've decided to make another mushroom card, because, for me those cute fairies must hide somewhere on a beautiful meadow no only in the flowers, but on some mushroom as well.

Вирішила зробити ще один мухомор, бо так мені заімпонували феї на мухоморах. Ті феї точно десь літають над поляною з суничками, і ховаються не лише в квіточках а й над мухоморчиками пролітають.


I used  mushroom stencil from scrapbooking.com and stamps from Inkadoo.
Я використала шаблон з скрапбукінґ журналу і штампи з феями.


Here I have used some text saying - let all your dream come true.  And my little fairy. I think it's cute. Still learning how to color properly. Here I used regular coloring pencils. I love her, anyways!

А на цій додала текст - Нехай усі твої мрії збуваються. Думаю що воно пасує. А тут моя маленька фея поближче. Я і надалі вчусь правильно розмальовувати. Ця фея розмальована звичайними дитячими олівцями. Але я всеодно її полюбила :)


Подам ще і цю роботу в Штампонию, настільки мухомор полюбився мені.




2 comments:

  1. Але ж красива листівочка вийшла, і та фея така мила... ми сьогодні з донею почали читати книгу про фей ;)

    ReplyDelete
  2. Хорошенькая вышла мухоморная феечка))
    Удачи в розыгрыше!

    ReplyDelete