Tuesday, September 13, 2011

Флеш-Моб. Раунд 2, від Лілі

Флеш-моб від Лілі. Я запиталась Лілі, а що б вона мене хотіла запитатись і ось що вона придумала.



1.       Чай чи кава?

Кава. Сильна, запашна, свіжо-зварена кава. Можу навіть не пити а просто вдихати аромат такої кави цілий день. Перестали мені подобатись будь-які забігайлівки американського масштабу що продають так званну каву.  Маленьке італійське кафе з різномаїтими солодощами, столики і крісла бістро, і філіжанка кави. Ох! Як давно це було. Манить.
Плюс, де нєма кави, нєма забави!

2.       Лист чи листівка?

Залежить кому, але якщо маю настрій то напевне швидше напишу листа. Хоча листівки вислати легше, адже на листівці не так багато місця для написання поздоровлення. Черкнув – щастя, здоров’я і ЮШ.

3.       Шовк чи бавовна?

Таки шовк. Бавовна то добре, але шовк щось мені більше до вподоби. На шовку слизкатись цікавіше. Жартую! Просто шовк трохи надихає на якусь вишуканість, а бавовна для мене це така вигідна піжамка в яку можна закутатись, обняти улюбленого міся і сховатись в куточок від всіх і вся.

4.       Квіти чи мереживо?

Таки мереживо. Це така кропітка праця, але ЯКА краса!  Зразу згадується Шевченко:

Ой стрічечка до стрічечки
Мережаю три ніченьки,
Мережаю, вишиваю,
У неділю погуляю.

5.       Телефон чи ICQ?

Якби за телефон не треба було платити, то тільки телефон. Всетаки почути голос і відчути настрій іншої людини це особливе спілкування, хоча ICQ це чудовий винахід минулого століття яке може нас поєднати без обмежень, таких як рахунок за телефон J


Дякую, Лілюсь!


1 comment:

  1. Дуже файно! Цікаво було почитати. Дечого я про тебе ще досі не знала. ;) Цьомок!

    ReplyDelete