Tuesday, September 13, 2011

Флеш-Моб


Щоб краще пізнати один одного дівчатка проводять дуже цікавий флеш-моб. Ти маєш відповісти на запитання незадумуючись, дуже не аналізуючи, що дасть можливість краще тебе пізнати. Ось і я запиталась в Зірочки щодо запитань до мене, і ось що отримала.

ще для Марії трошки запитань ))

1. Франція чи Італія?

Цікаво. Дуже важко вибрати між цими двома чудовими країнами. Хоч моя перевага це Іспанія, то напевне наступна була б Італія. Напевне найкраще Сардінія і Сіцілія на півдні, а ось Ломбардія і Мілан це напевне саме та з провінцій де б хотіла побувати. Хоча, будь-яка провінція Італії має так багато цікавого, особливо їх кухня. Кожен з 20-ти регіонів має свої типи і види вина, де біле а де червоне. І кожен регіон має свій вид сиру. Італійська кухня дуже легка в освоєнні і дуже смачна. Полента на півночі з соусом з грибами, і море-продукти в Сіцілії. І це я лишень про кухню говорю, а приклади архітектури!!! Чого лишень одна Венеція вартує, вже не кажучи про Мілан, Турин, Палермо, Флоренцію. Дуже люблю стилі Нео-Ренесанс і Ренесанс, і саме в Італії дуже багато прикладів цих стилів в архітектурі чи мистецтві. Ой... як почалась мова про мистецтво, то дуже хочеться попасти в ЛяСкалу і послухати Фіделіо, Ріґолетто або Ля Травіату.
Можна себе просто загубити в багатстві вибору і можливостей Італії. Тепер хворітиму не лише Іспанією а й Італією.

2. Комедія чи мелодрама?

Я сама кумедна але мелодрама таки мені ближча. Якось заставляє задуматись, якщо так можна сказати. Проаналізувати людські почуття, спроектувати сюжет фільму/книги/драми на себе і своє життя; і знов, і знов задуматись а куди ми йдемо... чи звертаємо увагу на тих хто довкола нас. Чи приділяємо їм достатньо уваги? Чи радше йдемо , як це кажуть, по-трупах до мети? І так життя може злетіти без розуміння свого місця а чи самоаналізу. Ну і плюс можливість подивитись як бой ґетс ґєрл. Поплакати і потішитись що таки нема нічого кращого в цьому житті ніж ЛЮБОВ!!! Все переходить, а любов вічна!

3. Тюльпан чи троянда?

Таки тюльпан. Хоч життя його коротше ніж в троянди але тюльпани такі ніжні , такі гарні і такі не довготривалі. Вони так швидко в’януть, але зате які гарні ті поля тюльпанів. Люблю тюльпани, бо асоціюються мені з весною. А весна це час коли все оживає і світ отримує шанс на оновлення. Весна – шанс почати все знову, шанс відродити себе після довгої зимової сплячки.

Тут нагадались мені французькі фільми "Фан-фан тюльпан" і "Чорний тюльпан". Дуже люблю ці фільми.

4. Льон чи шовк?

Таки шовки. Легкий і ніжний дотик шовку і поринаєш в пелену почуттів і переносишся в інший світ. Світ вишуканості і якоїсь аристократії.

5. Великі і шумні компанії чи тиха сімейна вечеря?

Якщо я маю готувати, то таки для великої і шумної компанії. Добре товариство мені до вподоби, хоча все залежить від того хто є членами цієї компанії. Часами збирається така компанія, що хочеться від них сховатись в кутик кудись подальше. Але якщо збирається якась файна пачка з якою можна пожартувати, пограти в різні ігри, поспівати українських пісень і просто поговорити і посперечатись про політику, то тут таки велика, але не шумна, компанія перемагає. А ще якщо я можу для них приготувати багато смаколиків, пляцків і приготувати для них запашну каву... То це саме воно – моє!
Хоча тиха сімейна вечеря також мені не чужа, але з великою кількістю наших діток в нас ніколи так не виходить і завжди тиха сімейна вечеря перетворюється в шумне товариство дітисок і батьків.

ДУЖЕ ДЯКУЮ Зірочці!!! Мені було дуже приємно і цікаво відповідати на ваші запитання.

1 comment:

  1. дкую величезне за відповіді ))) настільки цікаво розказала про Італію, що я марячи Францією тепер мрію і про Італію ))) а все інше як про мене ))))

    ReplyDelete