Sunday, November 13, 2011

Цукерка!!! Виграш!!!

Ну ось і прийшов цей день, 13 листопада. Так, це день коли я розігрую свою першу кухонну цукерочку.  Тільки пригадаю що у ніх було: фартушок, силіконові форми для кексиків, силіконова лопаточка, песто соус, чашка з розпускаючимся чаєм, піднос для тістечок або канапок.


Приймало участь 35 дівчаток:


МаЛина
Velana
Insolence
Лілюська
OxankaF
hrystusia
Kasia
Алена
ntv
Цокотуха
Holly
Edel
StarKa
Nat_Peres
Светлана
Юлика
Елена
zarazjuka Natali
Ukrainka
Мария Tatkraft
Katakliptiko
Pupasena
Mary_lviv
Freetany
Юлия к.
Olena-m
inga
Anna_S
Soniachna
Innuleska
grinna
Рысь-Рысь
lapappilon
Майя
Нюта


Я довіряю тому рендому і він сьогодні дав дуже цікавий результат. Отже! Барабанний бій... і


Отже переможницею стала МаЛина.

Маринка молода господинька, отже думаю що їй згодиться такий презентик. Ну а так як вона любителька шоколадного печива, то ми для неї з моєю донею зробимо несподіванку. МаЛина-Марійка, чекаю поштової адреси на mariatreats@gmail.com.

Дівчатка, всім дуже дякую за участь в моїй цукерочці. Це лишень початок. І хоч кажуть, що перший блін комом, всеж я думаю що в нас все було не так. Заходьте у гості. Адже на вас чекає ще подаруночок за приготування страви в горщику, ну і скоро буде нова цукерочка. Це вже буде Sweet Treat #2.

З любов’ю

6 comments:

  1. Ура!!! Файна цукерка файній господиньці:) Вітаю!!! Трошки вам заздрю, бо отримати цукерку від Марусі, то таке щастя!!!!!

    ReplyDelete
  2. Вітаю переможницю =) бо ж куштуватиме печенько від самої Марусі =)

    ReplyDelete
  3. О, а я прогавила таку смакоту... Але дуже рада за Марину!!! УРА!!!

    ReplyDelete
  4. О-оо, я така щаслива!!!! :) Ну просто найщасливіша!!!))))аааа)))) Дуже-дуже приємно (солоденька і корисна така цукерочка) і несподівано (вперше бачу, щоб рандом обрав №1) виграти! Дуже дякую за організацію кулінрної цукерочки!! Вперше приймала участь в такій :)
    Адресу зараз напишу :)
    Всім учасницям бажаю успіхів в інших цукерках та в житті!

    ReplyDelete
  5. поздравляю победительницу!
    конфетка замечательная, спасибо Автору!

    ReplyDelete
  6. http://marynamalina.blogspot.com/2011/12/sweet-sweet-treat.html
    Цукерочка вже в мене - за ссилочкою мій фотозвіт про отримання))

    Дуже-дуже дякую!! =))

    ReplyDelete