Sunday, March 18, 2012

Basket full of eggs / Яйця в кошику, невже весна?

Вітання!

Ви напевне чули, що блог АртКлуб Шпаківня тепер об’єднав під своїм дахом й Арт Кухню, отже  я стала творити з чудовою командою дівчат з АртКлубу. Це для мене трошки, так би мовити, страшнувато, адже там такі майстрині а мені ще вчитись і вчитись. Проте, я дуже вдячна, що буду часткою АртКлубу Шпаківня.

Запрошую всіх в Арт Клуб Шпаківня на цікаве завдання - Фотоліфтинг №6. Цього разу у нас треба зліфтити знимку кошика з яйцями. Так виглядає, що це перепелині яйця, а може і ні? У мене кур немає ))), отже мої яйця з шоколадних цукерок. Так! У наших крамницях можна знайти саме такі цікаво-кольорові шоколадні яйця. А кошичок в якому вони знайшли себе і чудовий голубий рушничок мені приніс чоловік. Він нераз мені приносить дуже цікаві подарунки. Я довно не знала, чи знадобиться цей кошичок ... але виявилось, що він став гарною окрасою нашої оселі.


і на іншому фоні


Оригінал


Відвідайте АртКлуб Шпаківня і перегляньте інші чудові роботи наших дизайнерів, і приймайте участь в нашому завданні. Ласкаво Просимо!

Дякую, що завітали!

5 comments:

  1. Яка краса!!! :) Чудовий фотоліфтинг... Весняний настрій, позитив і очікування чогось надзвичайного! Дуже гарно :)

    ReplyDelete
  2. Марусю, фото красивуще!!! Такі легкі кольори, квіти, передчуття свята! Та ще й вміст смачннющий)))
    Чоловіку особлива відзнака! Настільки ориґінальні та красиві і кошичок, і рушник - супер!!!

    ReplyDelete
  3. І особливі вітання з дизайнерством в такій чудовій команді!!! Можу запевнити, що в тебе теж багато чому можна повчитись! Що я і роблю)))

    ReplyDelete
  4. This is fabulous Maria xx Jan

    ReplyDelete
  5. Beautiful Maria!! Just gorgeous, I am also a newbie on the DT Team at WD, Hugs May x x x

    ReplyDelete