Wednesday, November 28, 2012

Happy Birthday Арт Клуб!

Вітання,

Час такий швидкоплинний. Блог Арт Клуб святкує своє День Народження - нам 2 роки. Я починала співпрацю з Талею в Арт Кухні, але після об’єднання двох блогів Арт Клубу і Арт Кухні стала частиною цікавої команди дизайнерів.
 Ось вже майже рік я створюю невеличкі скрап роботи і пишу деякі кулінарні замітки для Арт Клубу. Надіюсь, що вам цікаво читати те, що ми пропонуємо. З нагоди дня народження треба не лишень отримувати подарунки, а це чудові читачі клубу, а й частувати своїх гостей. Арт Клуб пригощає солоденьким тут.

З нагоди цього свята я приготувала кілька АТСок. Це моя Україна, як співається у пісні - ріки, гори і поля, на які світить яскраве сонце і літають голуби - вісники миру. Нехай наша рідна ненька -Україна більше ніколи не зазнає жахів війни. Бажаю Україні лишень безхмарного нема і врожайних років.


Також, щоб відсвяткувати гарно уродини Арт Клубу ми зробили шпаківні в різних стилях. Я знайшла в магазині дуже гарненьку шпаківню, прикрасу на ялинку, і вирішила її задекупажити і трошки прикрасити. 



Моя донечка Анна, також прийняла участь в святкуванні і намалювала свою шпаківню, яку вона назвала Лав Хаус ))))


Запрошуємо і вас прийняти участь в святкуванні, і зробити свою шпаківню, а також залучити своїх діток до цікавого завдання. Чекаємо на ваші роботи.


Дякую, що завітали!

Hugs,
Maria



3 comments:

  1. Марусю, дійсно невіриться, час збігає шалено... Вітаю тебе з співпрацею в такій цікавій та неординарній команді, твої роботи завжди є моїми фаворитами!!
    А ще цьомки твоїй доні:) Її Лав Хаус неймовірно класнющий!!

    ReplyDelete
  2. Класні шпаківеньки, і у мами, і у доні! Вітаю з річницею і вас і Арт Клуб!

    ReplyDelete
  3. Упс, забула: листівки теж сподобалися, неординарні і дуже ніжні!

    ReplyDelete