Friday, June 14, 2013

Арт Клуб UA, Завдання №85, Листівка - Полуничка

Вітання мої любі!
Давно я вже не писала постів українською. Якось так склалось, що все біжу, біжу і не встигаю перекладати. Та сьогодні хочу поділитись з вами листівочкою, яку я зробила для Арт Клубу UA, на наше експресс-завдання Листівка - Полуничка.

Я довго не могла вирішитись яку листівку зробити, але недавно я замовила штампика Єлізавети Белл з дівчинкою. Це один із старих дизайнів, і сам штамп був не на гумовій основі, отже коли я пробувала його відштампувати, то не завше він виходив чітко. Але здається, мені вдалось подолати цю перешкоду.


Штампик дуже гарний і розмальовувати я вирішила цього разу фломастирами Тіма Гольца.
Все ж мені здається, що достатньої глибини зображення я ще не досягла але буду продовжувати свої експерименти.


Не забувайте приймати участь в експресс завданні Арт Клубу UA Листівка - Полуничка. У нас чудовий спонсор і вона нам запропонувала дуже гарний приз.

Дякую, що завітали!

Маруся


1 comment:

  1. What a cute card. I love the little girl image. You patterned papers are adorable.
    Anyway, since you've played at our chalk blog before I wanted to let you know that it's anything goes with chalk at Chalk Ah Lot for the next 12 days. Hopefully you can join us.
    Best Wishes
    Cindy
    http://chalk-ah-lot.blogspot.com/

    ReplyDelete